Våre medlemsfordeler

Som medlem i Larvik Seilforening får du rett til å delta i kappseilaser for din båt- (eller brett- )type ved alle seilforeninger i Norge og i utlandet. Du får fri adgang til å benytte medlemsfasiliteter som Holmenhytta og "Captains Cabin".

Medlemmer får rabatt på seilkurs og mulighet til å benytte utlånsbåter og seilbrett samt kan søke om plass til egen seilbåt ved foreningens bryggeanlegg og "Jollestranda". Foreningen har en rekke arrangementer for medlemmer.

Eliteserien #2, Norsk Seilsportsligahttps://larvikseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=62Eliteserien #2, Norsk Seilsportsliga2018-07-21T00:00:00Z2018-07-22T23:59:00ZMoldeAndre runde i Seilsportsligaen avholdes i Molde samtidig med MoldeJazz festivalen. Eliteserien og 1. divisjon seiler på samme bane.
CAM Racehttps://larvikseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=106CAM Race2018-07-21T00:00:00Z2018-07-24T23:59:00ZLauwersoog - Larvik
NM H-båthttps://larvikseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=66NM H-båt2018-07-28T00:00:00Z2018-07-29T23:59:00ZSandefjord Seilforening, GranholmenMesterskapet er åpent for deltakere fra andre land. Dette blir oppvarming til VM som går i uken etterpå.