Innholdsredigering

Holmen

​Seilerhytta og Holmen-hytta  er foreningens to klubbhus. Seilerhytta drives som Kro/Spisested.

"Holmen" er de  siste år fullstendig ombygget.  Det er bygget en stor terrasse mot sydvest og satt opp en flott grill.

"Holmen" er et åpent treffsted for seilere - med innslag av kursing og arrangementer. Det er mulig å overnatte i annekset som må "bookes" manuelt i Rød bok som ligger på Holmenhytta. Betalingsinfo i boka.

Kommer du sjøveien, legger du til i nærmeste ledige plass (f.eks. ytterst på flytebryggene) og henvender deg på Seilerhytta for anvisning av ledig gjesteplass. Mindre båter/joller kan fortøye ved korttidsplass innerst i indre havn (hjørnet ved betongrampen). Vennligst unngå fortøyning ved flytebryggen utenfor "Jollestranda" - da denne er reservert regattabåter.

På Seilerhytta finnes det toalettanlegg som bidrar til å gjøre din båtferie i sommerparadiset Viksfjord til en trivelig opplevelse. Det vil bli delt ut kode til garderobeanlegget på Ternekroa ved betaling av gjesteplass.
Hytteregler Holmen.doc