Regatta

regattabildehttps://larvikseilforening.klubb.nif.no/regatta/Bildearkiv/Forms/DispForm.aspx?ID=1&RootFolder=/regatta/Bildearkivregattabilde

Om Regatta

Bli med på Tirsdagsregatta (Vår-, Sommer-, og Høstserie):

Ved seilas på faste merker benytter Tur & Hav (NOR Rating klasser): Regattakart "Larviksfjorden" og "løpsliste LYS". Jolleklasser (Optimist og Hobie) benytter: Regattakart "Viksfjord (sv/hv)" eller "Viksfjord (farger)" samt "løpsliste for joller".

Løpslistene inneholder beskrivelse av startprosedyrer og signaler som benyttes av LS, i tillegg finner du en oversikt over alle signalflagg her. Standard betydning av signalflaggene ved kappseilaser finner du i "Signaler om Kappseilas" som står først i Kappseilingsreglene.

Kappseilingsregler 2013-2016

Kappseilingsreglene kan du få kjøpt her. En komplett oversikt over reglene som gjelder ved kappseilaser i Norge finner du her. Kappseilingsreglene med vedlegg finner du på ISAF's hjemmeside samt at du finner en nyttig kortversjon utarbeidet av KNS her. Og her er et nyttig regelspill på internett for å trene regler.

NOR Rating tabell for de vanligste båttypene finner du på http://seiling.org . LYS tabell for Joller finner du her, samt en introduksjon til de ulike formene for Kappseiling som arrangeres i LS. Spørsmål vedrørende regatta kan rettes til Regattaansvarlig (se "Kontakt") Telefon til regattakontor er 33 18 29 11 (når bemannet).

Arrangementsponsorer:

Interessert i å være arrangementsponsor ? - Ta kontakt med Dag  Rune Wiksten (mobil 472 07 007 )

Seilingsbestemmelser for Svennerseilasen 2016https://larvikseilforening.klubb.nif.no/regatta/kortognyttig/Lists/Innlegg/ViewPost.aspx?ID=3Seilingsbestemmelser for Svennerseilasen 2016
Svennerseilasen 2016 / Skagerak Skjærgårdscuphttps://larvikseilforening.klubb.nif.no/regatta/kortognyttig/Lists/Innlegg/ViewPost.aspx?ID=2Svennerseilasen 2016 / Skagerak Skjærgårdscup

Svennerseilasen 2017https://larvikseilforening.klubb.nif.no/nyheter/Sider/Svennerseilasen-2017.aspxSvennerseilasen 20172017-08-10T22:00:00ZFORANDRING #1 I SEILINGSBESTEMMELSENE FOR SVENNERSEILASEN 2017. Regattakomiteen har gjort to forandringer i seilingsbestemmelsene for Svennerseilasen 2017

Sponsorer

http://www.elvstromsails.no Elvstrøm Sails